3 vassa argument att välja di.se mobil

Sveriges bästa digitala annonsmiljö finns såklart även i mobilen. Med 285 000 unika webbläsare och nästan 3 000 000 sidvisningar per vecka under september, så borde di.se mobil vara en självklarhet i varje medieköpares portfölj.

1. Samma unika lösning för panorama som på desktop
Precis som på desktop köper du en besöksvisning vilket innebär att din annons stannar kvar under hela besöket. Och mer tid ger bättre effekt. Vi tror på att annonsörerna vill ha så mycket tid som möjligt med våra läsare.

2. En förfinad målgrupp
Orvesto-siffror visar att mobilläsarna tjänar lite bättre, är lite yngre och i större utsträckning står för besluten på företagen. Helt enkelt en crème de la crème av desktop, om du vill.

3. Prisvärt
I snitt ger en besöksvisning för Panorama 3 sidvisningar. Dela därför listpriset med 3 för att få ett jämförbart och konkurrenskraftigt CPM. 

 

 

di.se i mobilen hade 285 000 unika webbläsare och nästan 3 000 000 sidvisningar per vecka under september.